شبیه ساز اندروید برای کامپیوتر ؛ نصب وایبر، واتس اپ به کامپیوتر


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 17 تير 1393
بازدید : 1683
نویسنده : خلیل سرخه

شبیه ساز اندروید برای کامپیوتر ؛ نصب وایبر، واتس اپ به کامپیوتر

نوشته های پیشنهادی

شبیه ساز اندروید برای کامپیوتر ؛ نصب وایبر، واتس اپ به کامپیوتر : امروز به معرفی نرم افزاری خواهیم پرداخت که به کمک اون خواهید توانست اپلیکیشن های اندرویدی رو بر روی کامپیوتر خانگی و لپ تاپ نصب کنید .

خیلی از کاربران لپ تاپ و کامپیوتر که دسترسی به دستگاه های اندرویدی ندارند علاقه مندند برخی از اپلیکیشن ها از جمله واتس اپ و وایبر و بازی های اندرویدی رو به کامپیوتر و لپ تاپ نصب کنند اما این اپلیکیشن ها و بازی ها تنها برای سیستم عامل اندروید طراحی شدند ، امروز ما نرم افزاری رو براش شما عزیزان معرفی خواهیم کرد که به کمک اون می تونید محیط اندروید رو در کامپیوتر شبیه سازی بکنید. برای آشنایی با این نرم افزار با ما باشید.

قبلا نرم افزار BlueStacks رو برای شما معرفی کردیم که می تونستید به کمک اون اپلیکیشن های اندرویدی رو در کامپیوتر نصب کنید ، آموزش نصب اینستاگرام در مقاله معرفی BlueStacks توضیح داده شده می تونید این مقاله رو هم بخونید.

اما امروز نرم افزار جدید رو با نام andy برای شما معرفی خواهیم کرد این نرم افزار محیط سیستم عامل اندروید رو در ویندوز و مک برای شما شبیه سازی می کنه و شما می تونید به کمک این نرم افزار براحتی اپ های اندرویدی رو نصب کنید. در تصویر زیر اندی با سایر شبیه ساز های اندرویدی مقایسه شده حتما به اون یه نگاه بندازید.

شبیه ساز اندروید برای کامپیوتر

شبیه ساز اندروید برای کامپیوتر

خوب حالا اگر دوست دارید این نرم افزار رو به کامپیوتر و لپ تاپتون نصب کنید و اپلیکیشن های اندرویدی رو در کامیپوتر استفاده کنید باید مراحل زیر رو طی کنید :

مرحله اول : دانلود نرم افزار از سایت اصلی اندی ؛ شما می تونید این نرم افزار رو از اینجا دانلود کنید.

مرحله دوم : نصب نرم افزار است پس از اینکه دانلود به اتمام رسید روی فایل دانلود شده کلیک کنید ، در این حالت فایروال سیتسم عامل شما از شما اجازه نصب نرم افزار رو می خواهد روی Allow Access کلیک کنید.

مرحله سوم : پس از گذشت تقریبا ۴۰ ثانیه صفحه نخست خوش آمد گویی اندروید به شما نمایش داده می شود و یک گزینه با نام Start  در صفحه مورد نظر به شما نمایش داده می شود ، برای شروع نصب روی استارت کلیک کنید ، شایان ذکر است اندی از سیتسم عامل اندروید ۴٫۲ استفاده میکند.

شبیه ساز اندروید برای کامپیوتر

شبیه ساز اندروید برای کامپیوتر

مرحله چهارم : پس از زدن دکمه استارت ، نرم افزار از شما می خواهد به حساب گوگل تان وارد شوید ، اگر در گوگل حساب ندارید می توانید از اینجا یک حساب گوگل رای خودتان باز کنید ، پس از اینکه به حساب گوگلتان وارد شدید مراحل نصب ادامه می یابد ، طبق مواردی که مطرح می شود مراحل رو طی کنید اپلیکیشن دو بار از شما اطلاعات حساب گوگلتان را خواهد خواست . پس از مراحل فوق صفحه خانه اندروید در جلو چشمان شما ظاهر خواهد شد. به تصویر زیر توجه کنید:

شبیه ساز اندروید برای کامپیوتر

شبیه ساز اندروید برای کامپیوتر

جالبه نه ، من که خیلی خوشم اومد راستی من خودم امتحان نکردم شاید اینستاگرام رو هم به کمک این نرم افزار استفاده کرد ، شما می تونید برای نصب اینستاگرام به کامپیوتر از اندی استفاده بکنید و نتیجه رو برای ما بگید ، اگر استفاده کردید حتما نتیجه رو به ما بگید ممنون./ پایان



مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








اگر زمان و مکان در اختیار ما بود ده سال پیش از طوفان نوح عاشقت میشدم و تو می‌توانستی تا قیامت برایم ناز کنی یک صد سال به ستایش چشمانت می‌گذشت و سی هزار سال صرف ستایش تنت و تازه در پایان عمر به دلت راه می‌یافتم

مدرن ترین و توصعه یافته ترین شهر ایران؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بنفش و آدرس banafsh1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 46
بازدید ماه : 46
بازدید کل : 43099
تعداد مطالب : 259
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com